Etusivu           Roosa           Amorodio d'Acheronte           Colorado

Terve Lore = Kipeä Roosa!

sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Heipparallaa! Pieniä kuulumisia laitan :)

Lore on parantunut hyvin rokotteen sairasoireista ja ell luvalla saamme jatkaa normaalia elämää. Vielä hevosella on välillä poissaoleva katse, johtuen varmasti Gandista. Mutta aika parantaa haavat..

Sain vihdoin ja viimein ladattua nettiin sen 6.3 estevalmennukset pätkät. Tässä olkaashyvät!



Nyt kun heppa on sitten kunnossa niin mulla oli jo viikolla pieniä oireita että olisin tulossa kipeeks. No olin sitten koko lauantain liikkeellä. Olin aamulla hoitamassa Petralle (tsekkaa Petran blogi tästä!) jokelan estekisoissa. Petralla meni tosi hyvin, 70cm toinen sija ja 80cm voitto! Hyvällä hoitajalla oli selkeästi vaikutusta ;) hehehehe...

Sitten kisoista jatkoin kaverini Saaran tallille ja sitten Saara tuli mun kanssa meijän tallille ja hän kokeili ratsastaa Lorella!! Oli kivan nähdä oma heppa pitkästä aikaan maankamaralta kun joku toinen on selässä. Otin Saarastakin videota ja siitä te huomaatte, että Lore on oikeasti iso heppa! Mulla on vaan niin pitkät jalat että mun alla se ei näytä niin isolta..

No mutta jokatapauksessa kun olin koko lauantain ulkona varpaat jäässä niin tässä sitä ollaan, hirveessä flunssassa ja kuumeessa. JIPPII! Nyt sitten pysyn visusti peiton alla jotta paranisin nopeati ja pääsisin ens vklp:na valmennuksiin! Mutta Lore voi nyt hyvin lukuunottamatta että siltä puuttuu oikeesta etusesta kenkä enkä ole saanut _ketään_ laittamaan sille uutta kenkää!!! Onneksi maneesin pohja on pehmeä ja maanantaina tulee kengittäjä laittamaan kaviot uuteen uskoon taas :)



Tässä on video Saaran ja Loren menosta. Aika läpällä tehty, ja häpeän edelleen aivan kamalaa nauruani xD Lore on ollut paljon lomalla sen rokotusrumban takia niin sillä oli "vähän" menohaluja ja pieni Saara ei meinannut pysyä mukana... Normaalisti herra on tosi herkkä isoks hevoseks :) Hepan liike saataa näyttää vähän jäykältä ja tahdittomalta mutta se johtunee siitä että on jumissa saikun jäljiltä ja kenkä puuttuu toisesta etusesta.

Mutta ehkä pikkuhiljaa kunahn tervehdyn niin päästään takas reenaamaan.

Adios!

3 kommenttia:

  1. Voi luoja mä nauroin tolle Lore + Saara videolle :'D "nyt se luulee et sä kokoot laukkaa" apua :'D ei sais nauraa, mutta mutta x)

    VastaaPoista
  2. Saa nauraa! :DDD mäki vaa hajoilin ja saara häsetti seläs ettei se saa hevosta pysähtyy xD hhahahha

    VastaaPoista
  3. Toi Lore + Saara video on ihan paras :D nauroin melkeenpä vedet silmis tääl, piristys tylsään iltaan:D

    VastaaPoista