Etusivu           Roosa           Amorodio d'Acheronte           Colorado

Kuvapläjäys! Maastoesteistä with Embargo!

torstai 28. huhtikuuta 2011

Jepjep! Olin siis keskiviikkona hyppäämässä hyvän ystäväni Saaran hevosella Eemelillä. Virallisesti Embargo! Aivan upee heppa! Mieletön kapasiteetti sekä esteillä että koulussa. Saara ja Eemeli ovat osallistuneet 2 koulukisoihin ja toisissa tuli tokiksi ja toiset voitti! Molemmissa saivat mielettömät prosentit. Eli uskokaa mua, tästä ratsukosta vielä kuullaan! ;) Ja älä Saara yhtään noloile siellä kun luet ;D!

Liikutin Emppua jo pääsiäisvklp:n, mutta Saara vielä halusi minun hyppäävän sillä tallin maastoesteitä. Ja tottahan toki minä suostuin! Maastoesteet olivat harraste-tasoa, mutta oikein hyviä "totuttelu"-esteitä ekakertalaiselle. Vaikka kyllä vissiin Eemeli joskus on hypännyt ennenkin maastossa (?). Hyppelyt meni tosi hyvin ja vauhdikkaasti. Aluksi esteille lähestyminen oli aikamoista pinkomista mutta viimeisillä hyppykerroilla rupes löytymään jo rytmiä ja sellasta kuuliaisuutta ja rentoutta! :) Mää vielä teen tästä hepasta kenttäkopun... *kehkehkeh* 8)

Joo no mutta eipä tässä kummosempaa. Hieno heppa ja toivottavasti saan jatkossakin joskus lainata ja nautiskella eri hepalla ratsastamisesta! Mä niin tykkään mennä muitakin hevosia. Oli se minkälainen kanttura tahansa! :) Huomenna onkin sitten lähtö Niinisaloon alue-valmennusleirille! Suomeksisanottuna maastoeste-leirille!!! JEE!! Tätä on odotettu :) Mä otan videokameran mukaan ja toivon että joku olis halukas kuvaamaan siellä.. Kun itellä ei tuu mitään groomia tai mammaa mukaan, vaan mennään kyytipummilaisina Loren kanssa! Koitan tehdä sitten pitkän päivityksen reissusta mahdollisien ja toivottujen videoiden kera!

Tähän loppuun sitten kunnon kuvapläjäys! Kaikki kuvat on siis ottanut Saara Liski! Kiitos hänelle :)















5 kommenttia:

  1. Tämä kyseinen hevonen eli Embargo, on ollut samalla tallilla kun minä!:-)

    VastaaPoista
  2. Vitsit et hieno heppa ! :p Nyt tuli noista kuvista taas sellanen fiilis että voi kunpa minäki pääsisin edes joskus hyppäämään maastoesteitä ! Joo, oon mä about 20cm kaatuneide risujen yli hypänny joskus maastossa mutta niinkun ihan tollasia kunnollisia ois kiva päästä kokeilee ! Ja noita 'portaita' sun muita :p

    On mullaki isot haaveet x) Minkäs teet kun ei oo sellasta hevosta jolla hypätä, ei paikkaa missä hypätä jne. Ongelmia joka lähtöön :D Ois mahtavaa olla sinä kun pystyt tuommosia hyppelemää ;>

    VastaaPoista
  3. Onks teilläpäin noin hienot maastoesteet? Vautsivau, pitäisköhän joku värvätä rakentamaan meillekin :p täällä ois yks vanha kenttäponi joka varmaan pissis hunajaa jos pääsis 7v tauon jälkeen maastoesteille! :D

    VastaaPoista
  4. Saanko käyttää neljättä kuvaa ylhäältä videossani? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saat käyttää, kunhan linkität mulle sitte ne videot missä se kuva on.. :)

      Poista